Wednesday, 18 May 2011

Why Now??

Arghhhh.aku tak tahu nape sejak semalam perasaan aku lain..kalo bole aku nak buang perasaan nie jauh-jauh..


Kan bagus bile aku lari pastu pegang selendang macam nie perasaan nie pon akan pergi macam tu jugak..without scar yang penting.. 




Kalau la aku boleh jujur maacm nie kan..wah..senangye hidop..



Tak pon aku buat banner besar-besar letak dekat rumah ko..wah..syok gile..

NAPE LA KO MUNCUL BALIK ?? Da la hilang dulu macam tu je..pastu datang pon macam tu jugak..


 Macam chipsmore tahu x??

 
Pening aku ngan perangai ko..da la ko muncul pastu ko add sume dak2 kelas kite ko x add aku..ape masalah ko nagn aku sebenaye..kalo la wak tak bagi tahu yang die ade jumpe ko..aku rase..aku xexpect fb 2 ko punye..lebih baik aku tak tahu dari aku tahu...arghhhhhh.........

 






No comments:

Post a Comment