Tuesday, 7 June 2011

I risking my life


Nad aku tak de mase nak tulis ape yng jadi kat aku sepnjang cuty nie.
Aku busy gile..
Tapi aku janji lepas 22 ribulan nie..
Aku update blog aku k..
Video nie aku nak bagi kat ko sebab ko asyik kate blog aku da bersawang..
So untuk mengelakkan ko kata cam tu..
Tu la ako post video nie..


p/s: aku hope ko nangis..hehehe..sebab ko kate ko da lame xnangis.. :) SRANGHAE...

2 comments:

  1. wooyoung.hehe :)9 June 2011 at 21:06

    haha
    ok2.aku pegang janji kau.
    lpas 22 haribuln ni kene update hari2!
    huahuahuahua!(leeteuk gelak :p)
    weh wanie..
    video tu mmg sedih laa..
    tp mcm biase la..
    xde la smpi nanges.hahaha
    mm da lame gile xnanges ni..
    xtau bile nk nanges..
    aku rase kalau nanges kali ni mmg banjir bilik aku..
    hehe
    ok,dont sad2,allah always with us..
    aku pon ade ni..
    papehal..cntct aku!hehe
    tata~saranghae too :)

    ReplyDelete
  2. la..asal ko xngis..aku saje je soh ko nangis...
    ok..ko pon papehal msj aku k.. :)

    ReplyDelete