Wednesday 17 August 2011

Hati :(

Salam semua..hari nie hati aku rase sedih sangat..aku tak tahu macam mane nak gambarkan kesedihan aku..aku rase kadang-kadang air mata yang mampu mengambarkan betape pedih dan sedihnya perasaan ini bile bibir tak mampu mengeluarkan kata-kata...aku tahu yang die memang bukan untuk aku..die da jumpe yang lebih baik..aku tak tahu macam mana nak terima kenyataan tu...tapi aku tahu mungkin die bukan tok aku and aku akn jumpe ynag lebih baik..biapon aku rase die yang paling baik yang aku penah jumpe....aku hanya yakin dengan janji ALLAH tok umat die..

“Kadangkala Allah sembunyikan matahari, Dia datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya, ke mana menghilangnya sinar. Rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi…”

“Bukan semua yang anda sangka membahagiakan itu benar-benar membahagiakan. Bahagianya mungkin ada tapi deritanya juga datang sama. Semua benda pasti ada baik dan buruknya.”




*aku hope ko happy ngan pilihan ko sekarang..:)

No comments:

Post a Comment