Tuesday 17 May 2011

Kelakar Gila

Aku da start keje skunk..wah..aku da jadi wanita bekerjaya la..huhuhu..aku keje sambilan la..sementara nak tunggu masuk Gombak bulan 9 nie..aku keje sebagai salesgirl kt kedai computer..boleh tahan la..bukan nie sebenaye topik utama aku..topik utama aku pasal KWSP yang aku pegi semalam ngan bos aku..ade ke patut aku keje tak sampai 3 bulan pon die suruh bukak akaun KWSP..ape2 aje la..semalam bile tibe turn aku nak gi kat kaunter tu aku pon pegi la..aku cuak gak la..sebab selalunya mak aku ade tok teman and uruskan ape yng patut..tapi semalam pegi ngan bos aku nagn kakak kau..kene uruskan sendirila..ade kakak pon cam xde kakak..heheheh..mian kakak..hehehe..samapai je aku kt kaunter 2..aku pak cik tu tanye la aku."ye boleh saya bantu"?..pastu korang tao aku jawab ape..aku jawab cm  nie ek..hehehehe.."saya nak bukak kaunter KWSP..eh2 salah2..saya nak bukak akaun.."hahahahaha....2 la selalunye mak yang uruskan..wanie..wanie..pastu pak cik 2 pon tanye la aku.."tahun lepas sekolah tak?"tahu la aku nie kecik orangya..comel2..da 2 tahun aku tinggalkan sekolah..ish..ish..sedih aku..itu la..2 perkara yang kau tak boelh lupakan semalam..ok la..aku online kt tmpat keje..nasib bek bos aku xde..hehehehe..ok la..bubye..


No comments:

Post a Comment