Thursday 23 June 2011

Putus Asa

Hai lame da aku xupdate blog aku yng comel nie..entah la aku rase cma xde semngt je nak wat semua bende...series aku cakap aku memang da betol2 da putus asa nak teruskan belajar..arghhhhhhhhhh...#$*&%$%R%$.....geram betol aku..orang keliling aku semua cakap sbar mesti ade hikmah disebalik semua bende nie..besar gile aku rase ujian yang aku dapt nie..aku da kecewakan ramai orang....kalu ornag lain kecewa cm ne plak la kn ngan diri aku sendiri...tak de semangat dah....ok la ak malas nak tulis panjag2...air mata nie tak henti2 plak mengalir..da la keluar xnak masuk balik..sengal..ok la..bubye.. :)


4 comments:

  1. salam wani. la tahzan. innallahu ma'ana. allah tahu yg terbaik utk kau. aku hny mampu doakan yg terbaik utk kau. hopefully, kau terima dgn hati yg redha okay :)

    ReplyDelete
  2. Hanya orang yang berani GAGAL DENGAN TERUK mempunyai harapan untuk BERJAYA DENGAN HEBAT sekiranya dia mempelajari sesuatu daripada kegagalannya itu.
    please wanie, Be strong. Allah selalu ada ;)

    ReplyDelete
  3. thanx wani , aina...entah la..aku xtao nak cakap pe da..aku cm xleh time bnde ..papepon aku akn cube k..thank u..:)
    Zizie:aku kne extend sem..sbb english

    ReplyDelete