Thursday 22 September 2011

Adik angkat ??

Salam semua..

Rajin akn aku sekarang update blog aku..hehehehe...xde keje sebenanye..asl bkk lappy je msty aku g blog aku..ade je cite aku nak cite..kali nie aku nak cite pasal adik angkat..OMG....adik angkat..hehehehe...semalam mak cik aku ade wat makan2 sikt xp die buat kt rumh aku la..so..rami la org dtg..aku ade cousin same baye ngan aku...die bwk kwn die...xp kawn die bdk form 5 la..so pngkat la adik kn ngan aku..:)..budak tye la cousin aku..umo aku bape..cousin aku cakap la aku 19..same ngan die..budak tu boleh xcaye..die bole kate aku fom 4..ish...ape la budak 2...sedih aku..pas 2 bile die tao aku lg tue dri die..die tros pngl aku kakak..aduhhhhhhh..alergic tol..nmpak plak tue sgt..hehehhe...tak kisah la kan..hehheh..pas 2...die tros mnx aku jadi akak angkat die..yang xbolh blah die ckpa cm nie..akak jadi akak angakt saye bole..aku tekejut kot..adussss..budak zaman sekarang..nak berkakak kakak angkat plak...pening pale gue..:)


No comments:

Post a Comment