Tuesday 29 November 2011

NEVER GIVE UP

Salam semua..
Wah blog nie da lame xdiupdate...hehehe...bukan malas ye.tapi tak de mase..buzy..hehehe..actually banyak gila benda ynag aku nak cerita tapi entah la..tak tahu nak mula dari mane...wait2..tao tak sekarang aku tengah buat part time keje..and the best thing is aku da EXIT english..hehehe..bangga pulak tetibe..ye la lepas da kene amik banyak kali..akhirnya berjaya jugak..betul ckap family and kawan aku..everything that happend have their own reason..and ALLAH has arranged it for us..we as a human have to believe it..hehehe..berterabur kan BI aku..ape2 je la..so...i.ALLAH 31.1.2012 nie aku akn sambung degree dekat UIA GOMBAK..wish me luck k..aku rase nak masok GOMBAK nie la dugaan yang paling mencabar yang aku penah tempuh..seriously aku ckap aku betul2 give up bile aku kene resit sekali lagi ntuk paper 2..sampai aku cakap dengan family aku yang aku nak quit study and keje je terus..

                                      

Tapi nasib baik la diorang bagi semangat kat aku..diorang ckap ade hikmah di sebalik semua nie...diorang suruh aku resit sekali lagi..aku bukan ape..aku rase aku dah kecewakan diorang sangat2..diorang suruh aku muhasabah diri aku balik..mungkin aku ade silap kat mane2..n kawan aku pon same cakap cam 2..series kalau family n besties aku tak de..aku rase memang aku da give up and quit study..thanx to u all...and now aku da tanam semangat I WILL NEVER GIVE UP AGAIN...

                                    

p/s : tak de bende nak cerita lagi..but if aku ade bende nak kongsi aku akan update k..

No comments:

Post a Comment