Friday 30 September 2011

Perempuan - 2

Salam semua..
Hehe..lame gak aku xupdate blog aku yng cute-mute nie..hehehe...k2..staright to the work..huhuh..

Sambungan bagi post aku yang sebelom nie about girl...ok..after lelaki da bagi ayat punye manis tahap jiwang tak hengat tu..pompuan ape lagi cair la dorng..aduss tu la kelemahan pompuan pantang kene ayat ayat jiwang yang xmasok akal 2 jugak yang dipercaya..

Abang janji akan sehidup semati

Abang tak kan sia-sia kan ayang
 
Sayang lah cinta terakhir abang


Wuekkk..geli aku dengar ayat-ayat  recycle  nie..hehehe...Ni mase mule2 couple la..lepas 2-3 bulan mule la buat hal..dari bekepit 24 7 jam cm belangkas tros M.I.A..

Perempuan ni pon mula la gelabah cam itik kepanasan..hehehe..ayat baru..bile ditanya kat lelaki 2 mula la die cakap ngan muke selambe badak die...

Awak saya bz la bnyak keje.

Awak nie queen control betol la

Nie baru 2 - 3 bulan xp lepas da masok 6 - 7 bulan.. bahase da len da

Wei..ko pe hal sibuk2 hal aku?

Aku da xsuke ko la wei.sedar ar diri 2 sikit..

Adoiii...gans+kasar gile bahse..yng si pompuan nie pon terime je la..da kate chenta matiku...atoyai 2 la pompuan...bia pon da kene maki berbaldi2 pon ttp sayang tak hengat kt lelaki 2...


Pastu mule la drama sinetron sedih tangkap leleh pompuan 2...menangis x hengat dunia je macam..aku kene tingall...waaaaaaaaaa......berbaldi2 air mata..macam kan da tamat da riwayat hidup dorang lepas kene tinggal tu...and this is the main reason nape aku takot sanagt nak ade pakw2 nie..aku pon xleh gak cakap cam 2 kan..mne tao dornag mmg xleh lupe kt chenta mati dorang tu...takot la plak bile bende jadikat aku..mnx dijauhkan..sebb aku mmg xnk air mata aku yang berharga cam mutira nie jatuh sebb seorng lelaki...nehi2..

So aku berpegang teguh pada satu bende je...macam yang ALLAH da janjikan 

Manusia diciptakan berpasangan..dan setiap orang ade pasanganye...

Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik n sebaliknye...

Bubye...sampai sini je la ye..aku pon da puas perah otak cari idea..akhirnye terhasillah idea yang merapu2 tahap dewa nie..heheh...salam..

No comments:

Post a Comment