Thursday 15 December 2011

Apa nak jadi?

Salam semua..
Aku tak tahu la nak post ape kali  nie...so kalau aku da merepek meraban tu buat bodo je la k..hehehe..sejak aku buat part time kat kedai kasut nie kan..



Hah..dekat kedai kasut nie la..hehehe..aku ukan nak cite pasal kedai kasut nie..tapi pasal apa yang aku dapat lihat sepanjang aku bekerja nie..aku tengok ramai anank-anak muda yang baya ak o yang bawah aku yang agak tak berapa nak sopan perangai die tu..selambe derk die je jalan ngan pakwe pegang-pegang tangan..peluk-peluk pinggang..bile aku panadang lagi menjadi pulak aksi ngeri dorang tu..atoyai..rase2 la kan mak ayah dorang tahu tak ek?Ade jugak spesis yang bila pandang lagi rapt jadi ye..ye la engat orang nak amik pakwe/awek die la 2..ok plis..aku tak main la macam tu..


Aku tak pahamla dorang nie..rase bangga ke buat maksiat depan orag ramai nie?please la..dunia da nakakhir zaman la..elak2 la buat dosa tu..aku buakn ape kadang2 bile aku pikir kite nie la yang akan jagi negara nie besok cm ne la rupenye agaknye kan...samapi aku pernah terpikir yang negara kite nie tak kan jadi negara ISLAM da..malu la wei...melayu pakain angan cakap la..aku nie standard la nampak orang pakai seluar pendek aku pangill la miss..tengok2 melayu dengan singlet satu jarinye..kalau bulu ketiak bercukur tak pe..nie tak..HARAM...


Ok samapi sini dulu yerkk..teremotionl pulak...:)

No comments:

Post a Comment