Wednesday 15 February 2012

Perahsia???

Salam..
Long time no see...hehehehe..lame da ak xupdate blog aku nie..skunk nie life aku ok la..xp agak messy sikit..


Nie la iium..kat sini life aku skunk..besar x?besar gile kan?nie la tiap2 hari aku sesat nk gi klas..hampeh tol..

Tapi nie bukan la tujuan aku nak post kali nie..ntah la baru2 nie kawan aku ade ngadu kat aku yang ade member aku cakap yang aku nie perahsia sangat..semua bende tak nak bagi tahu die...pliss la aku bukan jenis yang nak bagi tahu sume bende pasal diri aku kat semua orang..


Lagi2 bile die bukan someone yang rapat ngan aku..biase2 je...nanty aku cite sume bende kunk terkujat plak die kat situ..nanti kate aku membangga diri plak..ntah la pening aku ngan perangai manusia nie...ade je bende tak kene..2 la kan orang cakap..kite tak boleh nak puaskan hati semua orang...nasib la prinsip hidup aku bukan nak ouaskan hati semua orang..prinsip hidup aku...MY FAMILY COME FIRST BEFORE OTHER THINGS...so aku akan puaskan n buat family aku hepi dulu baru diri aku...:)

Betul x???renung-renugkanlah..:)


ok la sampai sini dulu..salam..bubye..have a nice day :)






No comments:

Post a Comment