Monday 2 April 2012

Lama Menghilang

Salam semua..

Lamanya aku tak update blog nie kan..sori la..aku busy sangat2..sejak smabung degree nie hiduo aku jdi kelam kabut sikit..hehehehe...tipu la aku kalau aku kate tak de cite nak share kan..banyak gile tapi aku tak tahu nak start pada mane...perasaan aku sekarang nie sangat tak stabil...


Aku pon tak tahu sebab ape..sengal kan aku nie..hehehehe...aku just nak confess something yang aku sayang sangat kat family aku..aku tak tahu kenapa sejak2 nie..aku dok kat UIA nie aku pasti akn menitis kan air mata(skema tak?) hehehe...bile terengt kt dorang...aku tak buang tebiat ok..hehehe..tu la kan pscyo betol aku nie..ntah ape2 aku merepek kat sini..




nie lah yang paling aku rindu sekali..MAK RINDU MAK!!!!!

ok lah...smpai sini je..salam

No comments:

Post a Comment