Thursday 31 May 2012

BFF??

Salam semua..
Dah lame tak update blog comel aku nie..hehehe..comel ke??huhuhu...biase la tengah final busy study..study la sangat kan..merepek je aku nie..aku bukan nak cakap pasal final ke study ke..aku nak cite pasal BFF...agak2 korang faham tak ape maksud BFF nie??Kalau tak faham bia aku fahamkan BFF nie maksudya Best Friend Forever..
 
                            


So korang faham tak ape maksud BFF nie sekarang??kalau korang yang aku bagi tahu nie pon senang faham nie kan pulak orang yang cakap kat aku sendiri..ape punya berbelit la ayat aku nie..buat2 faham je la ye..aku tengah geram sebenaye nie..ye la..ade la sorang kawan aku nie..jantina dirahsiakan..aku ngan die kawan sejak sekolah menegah..tapi macam anjing dengan kucing la...selalu je nak bertekak nak bergaduh..die selalu buat aku nangis..aku nie da la minah leleh sikit..bak kata atok aku..cepat naw nak sensitive ye..hehehe...

                            


                 Sekadar Gambar hiasan :)

Tapi sejak2 da abis sekolah 2-3 tahun nie..aku jadi rapat la ngan die..selau mesej..no feeling2 ok..just friend..die sendiri ynag cakap yang aku nie BFF die..die slalu cakap nak jumpe aku..sume..aku memang la tak bagi harapan ape2 bile die cakap nak jumpe semua 2..sebab aku memang tak nak jumpe die..huhuhu..tapi bile part die cakap aku nie bff die..terharu weyh...(tergedik plak)..nak dijadikan cerita satu hari 2 aku terserempak die ngan awek die..wek die aku kenal la jugak satu sekolah ngan aku jugak..ade ke patut die boleh buat tak nampak aku..nak akte die tak nampak aku memang menipu..sebab bile die nampak aku die terus tunduk..tk memusing langsung..sakit hati weyh..at least kalau tak nak tegur tak pe..senyum pon ok gak..nie tak bole tunduk n buat tak kenal je weyh..sedih weyh aku..BFF la konon..pas tu bukan tahu nak mintak maaf ke ape..tak de..haram..sampai hari nie die tak de mesej aku n aku tak de mesej die..bia la die..s..conclusion ye kat sini..tak yah la senang2 je nak cakap bff ke ape ke kta kwan kite kalau kite sndiri tak paham ape maksodye..k...

Untuk kau..:) 

Ok..bubye semua..salam..wish me luck for my psychology paper :) Saranghae :)

No comments:

Post a Comment