Monday 21 May 2012

Bulan Rejab

Salam semua..

Hari nie aku post 2 kali pulak dalam satu hari..hehe..bukan ape just nak share kelebihan bulan Rejab
nie..memandangkan besok da masuk bulan rejab..aku nak ingatkan la korang..walaopon sebenaye aku pon 
tak ingat nasib baik kawan aku text aku engatkan aku..kalau korang nak tahu bulan rejab nie adalh bulan 
Allah..banyak pahalaye kalau kite buat amalan dlam bulan nie..tak de lah aku cakap bulan lain xdapat pahala 
cuma bulan nie ade kelebihannya..Imam Syafie pernah berkata 5 malam dalam setahun ALLAH bukakan pintu langit slah satunya adalam malam Rejab. Jadi marilah kite perbanyyak doa mudah-mudahan Allah ampunkan dosa kita, memakbulkan doa kita.Perbanyyakn istighfar dan marilah kita sama-sama tunaikan ibadah puasa 2 hari di awal bulan Rejab dimana ganjarannya adalah pahala ibadah 2 tahun..Macammana??Jom banyakkan amalan kita dalam bulan Rejab ini..Fighting2.. n Selamat bermaal kawan2..:)





No comments:

Post a Comment