Tuesday 11 December 2012

4 Sekawan

Salam semua..

Dah lama aku tak update blog kan?Aku busy sangat2.Mengalahkan menteri kan?hahahaha..Tapi memang aku sibuk pon.Tapi sekarang ni aku tengah cuti sem selama 3 minggu.Mesti korang rase lama kan?Tapi aku rasa kejap sangat.FYI bermula pada 30.12.2012 aku akan pangkat warna hijau yang menandakan aku dah berjaya meningkat ke sem 2..YAHOOOO!!!!Walaupon result tak tersenarai dalam dean list.Tapi still gempak bagi aku tao.Macam2 yang aku lalui sepanjang aku bergelar junior sem 1 nie.Yang paling aku tak boleh lupa sekali pasal kawan yang banyak buat aku terasa hati.But sebelum tu aku nak tunjukkan korang kawan aku yang sentiasa bersama di kala susah n senang aku.JOm.





 
 HERE THEY ARE.BFF :) 

Doranglah yang sentiasa ade dengan aku.Study sama2.Nangis same2.Ketawa same2.N no secret between us.Tapi diorang nie semua bawah aku.But itu bukan satu masalah.Kiteorang easy to get along.Ynag sebelah aku to roomate aku.Kelantan mari tu.Comel kan.hehehhe..But she's taken.hehehe..We called her Yaya.Tengok macam siuman kan?hehehe.tapi sngat crazy orangya and very childish.Tapi die yang selalu bagi aku pendapat kat aku in ever aspect.Next sem still roomate ngan die lagi.Permulaan perkenalan kiteorng sangat teruk hehehe.Bergaduh dengan berebut katil.Lastly die ynag mengalah.At first aku engt die sombong ye la tengok gaya macam berlagak gila kan.Tapi sebenarnya die baik snagt.Ok stop talk about her.Nanti tersedak pulak die dekta kelanatan tu.hehehehe. Next to Yaya is Tehah.My friend since orientasi.Die la yang paling rapat nagn aku mase orientasi.N dalam ramai2 kiteornag ni die yang paling pendiam sekali n sangat lurus orangya.heheheh.aku selalu kenakan die ye la aku kan suka kacao orang.Die ni aku anggpa macam adik aku.Sangat manja ornagya.Kadag2 menyampah juagk ye la aku ni kn brutal jumpa ngan ornag manja memeng tak la .hehehe.Tapi lame2 aku biasa dengan perangai die.Kdang2 pernagi die buat aku tergelak.hehehe.Tapi kiteorang selalu nasihtkn die jangan terlampau percaya ngan orang.N next to Tehah is Ninie,The most crazy person among us but the most sensitive also when it come about friend.Seronok kawan ngan die.Asyik gelak je.Anak manja ibu.Kalau korag tak kenal die mesti korang akan kata die nie social.Tapi tak sebenarnya die jge diri die n selalu engt pesan ibu die.Senang untuk terima nasihat.And all of them are taken.OK.Aku?Belum lagi...hehehee....ok la.sampai sini dulu ye.Ty aku cerita lagi.sebelum tu nak share pic dulu.







No comments:

Post a Comment