Monday 1 April 2013

Lama Sudah !

SALAM SEMUA..
Lama sudah rasanya tak meluahkan rasa di hati di blog nie kan..Maaf la sibuk sangat-sangat dengan sem 2 yang semakin mencabar nie..BTW sem nie saye da pakai warna hijau..hehehe..nak tengok tak..jap ye..HERE I AM..
NAMPAK TAK ADE WARNA HIJAU..:)

SO..Aku tak tau nak cakap apa sebab terlampau-lampau banyak sangat cerita yang jadi..Yang pasti ALhamdulillah sangat sebab aku dapat melalui semuanya dengan lancar dan tabah (ceh poyo gila)..Hehe..Cuma hari nie aku terasa la dengan sorang groupmate aku ni..Aku tao la die tu ade pakwe..YE la baru bercinta kan nampak agak poyo sikit la (bukan jeles ye) Makan sama-sama.Study sama-sama.BAk kata semua ye sama-sama la..Nasib baik bilik lain-lain je..kalau tak bilik pon sama-sama agakye..(opss sori)..Groupmate aku ni sapa tak kenal dia memang cakap dia garang la..walaupon dia muda dari aku..aku agak takut sikit la nak gurau-gurau dengan die..Sebab dia nampak tegas.Selalunya bila aku cakap dia garang tak pula dia nak cakap benda maca tu tapi hari ni ntah kenapa ntah dia..HEHEHE..ayat berbelot ye..ok2..aku straight to the point la.Bila aku cakap dia garang tao ape dia cakap kat aku? Dia cakap kalau aku garang tak kan la SI POLAN ni nak kat dia..What the heck???Apa masalh die nak cakap yang die walaupon macam tu ade orang nak dia..n aku ni tak laku?macam tu???IShh pelis la weyh..tak payah nak bangga sangat la kalau ade pakwe ni..Bukan nak cakap ape aku pon pernah la bercouple2 macam ko..Tak payah nak bangga sangat ok..Bangga la bila die da jadi yang halal buat kau nanti..SEE THIS


Ok sekarang ni faham da???Aku bukanya tak nak couple dan tak laku tapi aku nak jaga hati aku nie hanya buat yang halal untuk aku nanti..Biarla orang nak kata aku poyo ke apa yang penting itu lah azam aku..YUP MY LOVE IS FOR MY HUSBAND :) HAHAHAHA..Ok done !! Sebelum tu nak bagi tao yang rindu sangat dekat roomate aku ni..Kiteorang terpisah sebab berbeza tempat praktikal..Yaya jumpa nanti bulan 5 ye..HEHEHE..nie die budak kecik nie..



No comments:

Post a Comment